zondag 10 mei 2009

Verandering van naam bij KPN mogelijk

Zo begint de welkomstboodschap van KPN’s helpdesk.

KPN: ‘Goedendag, welkom bij de Business Service Desk van KPN voor onze zakelijke klanten. Er volgt nu een kort keuzemenu met zes opties.

- Belt u voor privégebruik of heeft u vragen over KPN Digitenne of Het Net kies toets dan 8.
- Voor de aanschaf van nieuwe producten en diensten toets 1
- Voor vragen over uw factuur, de betaling daarvan of het wijzigen van uw naam en adresgegevens op de factuur toets 2
- Voor storingen, technische vragen of computerhulp toets 3’
- Enz.

Einde citaat.

Que? … ‘Voor het wijzigen van uw naam …’ Heb ik dat goed gehoord? Wel degelijk heb ik dat goed gehoord. KPN is één van de meest gulle bedrijven in dit land. Heet je vandaag nog Jan Kwalzak. Morgen kun je op verzoek begroet worden als Piet Piraat. Of nee, beter nog als … laat eens denken … als Froukeline Spoelbak. U vraagt het, KPN spoelt het door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten