zaterdag 14 februari 2009

New York in twee dagen

Het waren de makers van BlackBerry die mij hadden uitgenodigd voor een press event in New York City. Doen of niet doen? Twee dagen New York, ruim vijftien uur vliegen. Toch maar gedaan. Het hotel – ik zou één keer overnachten in de Big Apple – is gevestigd op Broadway. Het Marriott Marquis Hotel. Ik had een room with quite a view: met zicht op Times Square.

Het BlackBerry Event duurde amper drie uur, en daar zit je dan meer dan vijftien uur voor in het vliegtuig. Heel verrassend was het dat in het Marriott Marquis op dat moment nog twee andere conferenties liepen. Met name het O’Reilly TOC (Tools of Change for Publishing Conference) paste helemaal in mijn straatje. Mijzelf inschrijven ging niet helemaal vanzelf, maar het lukte uiteindelijk toch. Waardoor ik toch nog een aantal sessies heb kunnen bijwonen.

Verrassend interessant was Michael Hyatt, CEO van uitgeverij Thomas Nelson. Hij noemde twaalf redenen waarom mensen moeten bloggen. Vooral uitgevers en schrijvers moeten in zijn visie bloggen. Hier is zijn blog te vinden: http://michaelhyatt.com. En van Hyatt moet je ook nog een keer Twitteren. Dat doet hij zelf op dit adres: http://twitter.com/michaelhyatt. Wordt het niet allemaal een beetje te veel? LinkedIn, Facebook en nu ook Twitter. Help, ik verzuip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten